$ads={1}
Admin. podpora správy pohledávek – zkrácený úvazek
Koho potřebujeme?
Do oddělení správy pohledávek hledáme pečlivou, zodpovědnou a organizačně zdatnou posilu na zkrácený úvazek.
Co bude Vaší náplní práce?
- Zpracovávání a evidence dokumentace v bankovních elektronických systémech
- Příprava podkladů pro realizaci schváleného postupu vymáhání (restrukturalizace, soudní/rozhodčí řízení, insolvenční řízení, exekuční řízení atp.)
- Spolupráce se specialistou vymáhání rizikových obchodních případů a s ostatními útvary napříč bankou
- Komunikace a spolupráce s externími subjekty při správě a vymáhání pohledávek (advokáti, notáři, insolvenční správci, exekutoři)
Jak si Vás představujeme?
- Orientujete se v bankovní problematice
- Máte zkušenosti s vymáhacími procesy zejména v soudním, insolvenčním a exekučním řízení
- Nechybí Vám pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost
- Máte aktivní a pozitivní přístup
- Práci na PC zvládáte na velmi dobré uživatelské úrovni (word, excel i google prostředí)
- Dokážete pracovat samostatně, ale zároveň být i týmovým hráčem
- Máte alespoň SŠ vzdělání
A co nabízíme my?
- práci na zkrácený úvazek (18,75 hod. týdně) s možností home office
- 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days
- zajímavý systém péče o zaměstnance - cafeteria systém, pravidelné oční prohlídky ve špičkovém zařízení, plně hrazené stravenky, příspěvek na dovolenou, životní i penzijní pojištění, profesní i jazykové vzdělávání
- 1. 4. 2023 se stěhujeme do nových moderních prostor, s výbornou dopravní dostupností přímo na metru Flóra
- práci je možné vykonávat i z naší pobočky v Brně
- pozice je vhodná i pro studenty VŠ
Nástup: ihned
Zní to zajímavě? Zašlete nám svůj strukturovaný životopis a pár informací o sobě.
Kontakt
Národní rozvojová banka, a.s.
Iva Márová
+420 778 773 496