Prostor v Impact Hubu není jen o coworkingu a sdílených pracovních místech. Velkou část inspirace do naší komunity přinášíme díky organizaci akcí, kterou má pod palcem náš eventový tým. Jeho řady teď chceme rozšířit o "armádu" šikovných brigádníků, kteří nám pomohou z každé akce u nás udělat pro klienty zážitek.
Koho hledáme...
-
Lidi, kteří jsou rádi v pohybu a neštítí se manuální práce. Ono se to nezdá, ale brigáda u nás je z velké části fyzická práce. Uklízet několik zasedaček najednou, připravit 100 židlí do openspace, načančat coffee break a udělat 10 french pressů - to chce docela kondičku.
$ads={1}
- Pracanty, které náš provoz bude bavit a kteří chápou důležitost detailů v kontaktu s klienty. Uklizený bar, stoly bez šmouhů, fungující projektor, dobrá káva - na tom všem záleží. Šanci na první dojem máme jen jednou.
-
Dotahovače se smyslem pro pořádek, na které je spoleh. Někoho, kdo unese tlak nenadálých událostí (ano, dle Murphyho zákona se vše pokazí právě v ten moment, kdy to nejmíň čekáš), ale zvládne i monotónní práci (mnohé z činností se po čase stanou rutinou).
- Studenty i nestudenty s možností flexibilní práce - někoho, kdo hledá přivýdělek a komu nebude vadit, že sezóna je u nás proměnlivá a někdy máme akcí více, jindy méně.
- Lidi s biorytmem sovy, kterým nevadí přicházet do práce v šest večer a odcházet klidně ve dvě nebo tři ráno a kteří rádi pracují převážně o víkendech.
- Lidi, co mají rádi lidi. Tedy někoho, kdo má přirozený cit pro jednání s různorodou klientelou (ideálně i nějakou zkušenost ze zákaznického servisu), umí být dle potřeby asertivní i skvělý hostitel.
Jak to u nás vypadá?
- Ve dvou prostorách (na Smíchově a Vinohradech) máme několik zasedaček, které pronajímáme externím klientům, každoročně také organizujeme stovky akcí v otevřeném prostoru, který se během dne používá jako openspace pro členy komunity. K tomu máme ve vinohradské vile překrásnou zahradu jako stvořenou pro velké oslavy a svatby - od dubna do října to tam opravdu žije. Často akce probíhají ve více prostorách současně a my se nezastavíme.
-
Některé z akcí se konají během dne, část pak ve večerních hodinách (od pondělí do pátku) a často také o víkendu.
- Akce, které se u nás konají mohou být třeba: firemní školení, uzavřené porady, zájmové workshopy, meditační kurzy, konference, svatby nebo třeba některé akce z naší dílny - komunitní meetupy či oslava hubích narozenin.
- O domlouvání eventů se starají naši eventoví manažeři, kteří mají ve večerníčcích (jak brigádníky u eventů voláme) prodlouženou ruku přímo na akcích. Večerníci připravují prostor, jsou během akce po ruce, když je potřeba a prostory po akci zase uklidí nebo připraví na další akci či denní provoz. Skvělý servis u nás je opravdu teamwork.
Co za to nabízíme?
- nástup ihned - během léta i od září
- dlouhodou spolupráci na DPP s hodinovou sazbou 120-160 Kč/hod, počet odpracovaných hodin v měsíci se může lišit v závislosti na sezóně, ale odhadujeme to na cca 30-40 hod, vše záleží i na tvé flexibilitě)
- možnost získat dobrou zkušenost s organizací akcí a komunikací s klienty
- zajímavou flexibilní brigádu v inspirativním prostředí (svět startupů a spoločensky odpovědného podnikání)
- vřelé přijetí a podporu týmu, který ví, proč a co dělá.
- bezplatné využití pracovních prostor v Impact Hubu pro práci na vlastních projektech nejen v Praze, ale i v Brně a Ostravě
- možnost růstu v rámci Impact Hubu. Pokud nám vše bude klapat, můžeme se domluvit i na spolupráci na denním provozu a přebrání dalších zodpovědností.
Zaujalo tě to? Super!
Pošli nám co nejdříve své CV nebo odkaz na LinkedIn a odpověz na otázky v dalším kroku (opravdu ty odpovědi čteme :). Pokud i ty padneš do oka nám, ozve se ti co nejdříve naše HR pro více informací. A pak už si nejspíš dáme první oťukávačku při reálném eventu v našich prostorách. Těšíme se!