$ads={1}
Pro našeho klienta, významnou advokátní kancelář se sídlem na Praze 1, která působí na českém trhu již od roku 2006, hledáme posilu pro vedení kanceláře a související administrativní a organizační úkoly činnosti.
Od kandidáta na tuto pozici očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenosti na asistentské pozici (předchozí praxe podmínkou)
- znalost českého jazyka slovem i písmem
- anglický jazyk na komunikativní úrovni
- pečlivý a zodpovědný přístup, samostatnost, diskrétnost, organizační schopnosti, schopnost komunikovat a pracovat v týmu
- časovou flexibilitu
- dobrá znalost MS Office (především Excel), výhodou je práce v účetních/fakturačních systémech (Pohoda, Praetor)
- příjemné a profesionální vystupování
Nabízíme:
- stabilní pracovní prostředí
- různorodou a zajímavou práci v přátelském kolektivu
- odborné zaškolení na pozici
- pravidelné interní vzdělávání
- pracoviště v centru Prahy na Malé Straně s výbornou dopravní dostupností
- motivující mzdu
- trvalý HPP, pevná pracovní doba – 40 hod. týdně
Náplní Vaší práce bude:
- denní komunikace s vedením společnosti i ostatními advokáty a řešení jejich požadavků
- zajištění hladkého chodu celé advokátní kanceláře
- výpomoc s organizací seminářů pro klienty kanceláře
- vystavování a odesílání faktur za právní služby pro klienty kanceláře
- vedení agendy přijatých faktur
- příprava mzdových podkladů za zaměstnance společnosti
- komunikace s externí účetní společností
- evidence interních dokumentů společnosti
- administrativní podpora celého týmu kanceláře
- vyřizování a přepojování telefonických hovorů
- příjem návštěv
Pracoviště: Praha 1
Nástup: 1. 9. 2023
V případě zájmu, prosím zašlete svoje CV, doplněné fotografií. Pro bližší dotazy prosím volejte 602 284 152.