Hlavní účetní / Hilton Prague


 

$ads={1}

O nás

Hilton Prague –jeden z nejluxusnějších 5* hotelů v Praze s kapacitou 800 pokojů a 1500m2 konferečního prostoru. Mezinárodní hotelový řetězec, zkušenost, která otevírá dveře nejen v oblasti hotelnictví.

Koho hledáme:

Hlavní účetní podporuje všechny činnosti prováděné vedoucím finančního oddělení hotelu Hilton Prague, mimo jiné zajištění včasného a přesného finančního výkaznictví a uzávěrky na konci měsíce, kontrolu měsíčních finančních výkazů v souladu s obecně uznávanými účetními zásadami (GAAP), jednotným účetním systémem a zásadami a postupy hotelu Hilton.

Zajisťuje a podílí se na hladkém průběhu všech finančních činností hotelu v plném souladu se zásadami, předpisy a smluvním rámcem. Tato role je partnerem všech členů finančního týmu hotelu a bude podporovat vedoucího finančního oddělení v rozvíjení pracovních vztahů se širokou škálou interních a externích stran, včetně obchodního oddělení, IT, nákupu a provozu. V případě nepřítomnosti asistenta finančního ředitele přebírá odpovědnost hlavní účetní.

Ideální kandidát má dané zkušenosti a dovednosti:

  • 3+ let relevantní a progresivní pracovní zkušenosti v oblasti účetnictví nebo financí
  • Příslušný titul z akademické instituce v oboru financí, účetnictví nebo příbuzném oboru podnikání
  • Schopnost analyzovat velký objem komplexních finančních informací z mnoha zdrojů a vytvářet zprávy, prognózy a výhledy
  • Schopnost řešit problémy, včetně schopností efektivně řešit jakýkoli problém v případné spolupráce s ostatními lidmi
  • Schopnost proaktivně identifikovat potenciální problémy a předcházet jim
  • Schopnost pomáhat rozvíjet dovednosti řešení problémů u přímých podřízených a případně dalších členů týmu
  • Schopnost převzít iniciativu při určování, stanovování priorit a realizaci všech prvků potřebných k tomu, aby tým mohl plnit své povinnosti
  • Orientace na detail a organizační schopnosti
  • Schopnost vytvářet prezentace a efektivně prezentovat na všech úrovních společnosti, hotelů a majitelů
  • Silné komunikační a vyjednávací schopnosti (všechny úrovně vedení a externí zákazníci)
  • Znalost práce v programu MS Excel se schopností rychle se naučit nové programy

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Odpovídající ohodnocení a bonusový systém
  • Roční bonus pro zaměstnance dle vašeho výkonu a výnosu hotelu
  • ProgramGO Hilton– cestování za zvýhodněné ceny pro zaměstnance začínající na $35/pokoj/noc včetně snídaně, ve více než 7000+ hotelech Hilton po celém světě
  • Bezplatné praní a čištění firemního oblečení/uniformy uvnitř hotelu
  • Školení a online kurzy prostřednictvím programu Hilton University s více než 5000+ online kurzy
  • Bezplatné stravování v týmové restauraci "LA CANTINA"
  • Cafeterii pro zaměstnance s měsíčním příspěvkem
  • Příspěvek na jakýkoli jazykový kurz na základě dohody s vedoucím a personálním oddělení
  • Multisport karta za sníženou cenu

Těšíme se na podrobné vysvětlení řady vynikajících výhod, které můžete očekávat od globální hotelové organizace, jako je Hilton Worldwide.



Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na dovolenou
  • Relax zóna
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال