$ads={1}
O nás
Hilton Prague –jeden z nejluxusnějších 5* hotelů v Praze s kapacitou 800 pokojů a 1500m2 konferečního prostoru. Mezinárodní hotelový řetězec, zkušenost, která otevírá dveře nejen v oblasti hotelnictví.
Koho hledáme:
Hlavní účetní podporuje všechny činnosti prováděné vedoucím finančního oddělení hotelu Hilton Prague, mimo jiné zajištění včasného a přesného finančního výkaznictví a uzávěrky na konci měsíce, kontrolu měsíčních finančních výkazů v souladu s obecně uznávanými účetními zásadami (GAAP), jednotným účetním systémem a zásadami a postupy hotelu Hilton.
Zajisťuje a podílí se na hladkém průběhu všech finančních činností hotelu v plném souladu se zásadami, předpisy a smluvním rámcem. Tato role je partnerem všech členů finančního týmu hotelu a bude podporovat vedoucího finančního oddělení v rozvíjení pracovních vztahů se širokou škálou interních a externích stran, včetně obchodního oddělení, IT, nákupu a provozu. V případě nepřítomnosti asistenta finančního ředitele přebírá odpovědnost hlavní účetní.
Ideální kandidát má dané zkušenosti a dovednosti:
- 3+ let relevantní a progresivní pracovní zkušenosti v oblasti účetnictví nebo financí
- Příslušný titul z akademické instituce v oboru financí, účetnictví nebo příbuzném oboru podnikání
- Schopnost analyzovat velký objem komplexních finančních informací z mnoha zdrojů a vytvářet zprávy, prognózy a výhledy
- Schopnost řešit problémy, včetně schopností efektivně řešit jakýkoli problém v případné spolupráce s ostatními lidmi
- Schopnost proaktivně identifikovat potenciální problémy a předcházet jim
- Schopnost pomáhat rozvíjet dovednosti řešení problémů u přímých podřízených a případně dalších členů týmu
- Schopnost převzít iniciativu při určování, stanovování priorit a realizaci všech prvků potřebných k tomu, aby tým mohl plnit své povinnosti
- Orientace na detail a organizační schopnosti
- Schopnost vytvářet prezentace a efektivně prezentovat na všech úrovních společnosti, hotelů a majitelů
- Silné komunikační a vyjednávací schopnosti (všechny úrovně vedení a externí zákazníci)
- Znalost práce v programu MS Excel se schopností rychle se naučit nové programy
Co Vám můžeme nabídnout:
- Odpovídající ohodnocení a bonusový systém
- Roční bonus pro zaměstnance dle vašeho výkonu a výnosu hotelu
- ProgramGO Hilton– cestování za zvýhodněné ceny pro zaměstnance začínající na $35/pokoj/noc včetně snídaně, ve více než 7000+ hotelech Hilton po celém světě
- Bezplatné praní a čištění firemního oblečení/uniformy uvnitř hotelu
- Školení a online kurzy prostřednictvím programu Hilton University s více než 5000+ online kurzy
- Bezplatné stravování v týmové restauraci "LA CANTINA"
- Cafeterii pro zaměstnance s měsíčním příspěvkem
- Příspěvek na jakýkoli jazykový kurz na základě dohody s vedoucím a personálním oddělení
- Multisport karta za sníženou cenu
Těšíme se na podrobné vysvětlení řady vynikajících výhod, které můžete očekávat od globální hotelové organizace, jako je Hilton Worldwide.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na dovolenou
- Relax zóna
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště